260110

Idag har både jag och halvan typ setta och slappat hela dagen framför denhär jävla burkjävlen, fast hon har setat hos sig och jag hos mig. Vi har haft ganska skoj åt en massa könstiga grejer och människor, som vanligt då med andra ord! Snart kommer hon förresten hit men vi har inte den blekaste om vad som händer senare, får väl se. Något mysigt blir det, nyktert och härligt :) En godizpöse skulle jag vilja ha och är 100 procent säker på att hon inte tackar nej, så det blir det garanterat.

..Igår somnade jag förresten vid cirkus 21, blev väckt av lullan 23 och hon ville ha skjuts hem från fest på Hässlö. När jag vaknade kände jag hur trött och slut jag var, täpt i ena borren slet jag mig upp ur sängen, ut i kylan och in i bilen för att hämta en fulltankad lillesyster! Jag säger inget så har jag ingenting sagt men vi slogs igår och hon mins ingenting. Tänk vilken tur att hon har mig va? Fast nu får hon sluta ta mig för givet, detdär fungerar ju inte, även om hon blivit mycket bättre så vill jag aldrig mer se henne i skicket som hon var igår. Ni kan ju förstå själva om jag var tvungen att sänka henne, jävla ungjäveln men älskar henne av hela mitt hjärta gör jag allt ändå!
NU är hela jag total förkyld, näsan rinner konstant och jag har ont i hela ansiktet. Suck! Usch vad tråkig information ni fick i detta inlägg märkte jag nu, bara för det så lägger jag upp lite bilder som vi tog idag. Jag blev lite halvstylad o plåtad av lullan, bara på skoj sådär men damn vad hon har talang alltså! :))











Nu kom halvan fan, det blir lite chilleyyyy sen får vi se! pörre / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0