e uppdaterar!

Nä, de blev inge morgonpromenad pga av att vi fick länga familjen Ahlgren's bil men två medelpass senare är en sak som är 100% säkert. Jag och min andra halva är riktiga krigare vet ni ju, klart vi måste leva upp till det vi påstår oss vara ;).. 
Men inte är vi bittra för de nej, istället har vi myspyst hos emme & Theo, barnvakt åt lille prinsen är vi medan emme är ute på viktiga ärenden. Ännu mer myspys tycker jag, vi har hunnit med att gå till affärn, käkat och nu sitter vi här. Fadern i huset kom nyss hem så nu ligger lillen o gnyler så sött hos honom! Modern i huset haha, kommer hem snart och då far vi iväg och tränar! Ps, idag blev de macka med sallad,paprika,ost,skinka och en liten grillad kyckling(för endast 14kr) på de som vi delade på, Mums verkligen!

Vill bara säga att jag är väldigt glad och stolt över lille Theo, finns ingen finare än honom. Mysigare kan ju bara ingen vara, Kärlek till honom och modern hans! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0