e uppdaterar!

Efter barvaktandet, skjutsa hit och dit, 2 medelpass(Hultan du var grym! Be proud:)) för en stund sen, en dusch och äntligen min efterlängtade mûsli så är jag totalt slutkörd. Jag sitter här och nästan somnar känns det som men måste hålla mig vaken tills PH är slut haha, får absolut inte missa det!
Ps, Vi har magsjuka här hemma, Anders är har tydligen spytt hela eftermiddagen fick jag veta när jag kom hem. Mindre kul, o jag ber på mina bara knän att jag inte smittas för det är verkligen det värsta jag vet. Usch vad jag hatar det, man är inte kapabel till något annat än att spy och må illa konstant! Fyfan!

Nog om de tramset, här kommer bilderna från idag. Theotuss jag får bara inte nog av dig,& jag har även gett honom smeknamnet "lilla kiisen" utan att veta varför haha! De bara slinker ur mig hela tiden, :P..






Imorgon ska jag gå en lång lång morgonpromenad för mig själv med musik i öronen. Bara rensa skallen, stanna upp och tänka till dvs om jag inte jobbar men det tror jag faktiskt inte. Och efter det ska jag mysa med bigsis hela dagen, nu saknar jag henne riktigt mycket. När vi sätter igång vet man ju aldrig vad som händer så vi får la se hihi! 

Back to PH, sen drar jag en fet däck kan ni ta o skriva upp! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0