e uppdaterar!



Efter många om och men så har vi lyckats boka denna stuga mellan 8-9 april, Ge-kås camping, Ullared here we come. Finally, and only Girls are welcome on this trip! Jag säger bara en sak och det är att det inte finns någon som är så otroligt virrig när det gäller min mamma och datorer haha jag får lika mysket spader varje gång! Hon är söt ändå, men usch så osams vi kan bli när hon inte ger sig och jag vet att jag har rätt :P.. En annan sitter ju trots allt vid datorn varje dag! I vår stuga blir de jag, lullan, mamma och virve tror jag, familjen boströms kvinnliga gestalter är oxo på, samt moster annica och emmelie, hoppas lillen följer med! Jag tror det blir vi, men som mamma sa: Det är alltid fler som hakar på i sista sekund så det ska bli en riktigt trevlig liten resa på 2 dagar tycker jag :))! Har man något att se fram emot och det behövs verkligen!

Imorgon går jag och halvan vår första intro-dag 9-17 på samma jobba, malmabergs hemtjänst. Har inge förväntingar eller förhoppningar förutom att det går vägen, att det är något för oss. Skulle vara så underbart, det behövs också just nu känner jag! Något nytt och fresht, som är långt ifrån allt annat om man säger så...

Fick ju fan tacka nej till 19 pass på ormkärr, som jag blev erbjuden idag, 1 timme innan dom ringde om det andra jobbet. Så jävla typiskt, :( 9-16 varje dag är inte dåliga pengar plus att det är på gryta och mitt älsklingsställe! Snacka om ågren, eh ja! Men men, Jag kan tyvärr inte överleva på vikare-lönen resten av livet, kommer man ju ingenstans på och det börjar bli dax att röra på påkarna snart känner jag. Så detta blir en stor chansning från vår sida men det är sånt man får ta om man vill komma någon vart här i liet. Ormkärr kommer ivarjefall ringa oss så så fort dom behöver jobb sa Kerstin, vi är ju prio 1 jag och min halva. They love us and we love them, så det blir med all säkerhet lite kombination mellan olika jobben. Ska egentligen inte sitta och skriva såhär, som om jag vore värsta hjälten och orkar/kan allting men nu jävlar. Ger inte upp i första taget, men är väl härdad. elr?! 

Funderar på att dra till Ica, är fett zzzzzzzugen på en viss sak! Host* / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0