e uppdaterar!

Sitter nu hos emme&Theo efter en lång dag som bestått utav hard work 7.30-16, puls/medel/intensiv 75min och kylling till kvällsmiddag(kyckling haha)..Vilket jävla pass, så undebart jobbigt att man vill spy, samma som i Tisdags mohaha vi pressar oss till max nu ska ni veta!
Det kan ju varken bli bättre eller mysigare än detta, lillponken kissade idag när jag bytt och gjort rent, samt smörjt in haha nu förstår jag hur emme känner sig flera ggr om dagen men jag var absolut INTE bitter för de :) Just nu ligger han och sover i Lullans famn, emme ute på en promenad med en vän. Ne, nu vaknade han till så ska väl gå ut i vardagsrummet och vara lite social :) / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0