...

I förregår tränade vi ett tjockt nice pass, var ute o gick osv. Jag ringde även några samtal och fixade lite grejer så nu är de gjort, skrev en platsansökan också hehe. Gjorde en massa bråå grejer helt enkelt, var förbi apoteket en sväng oxo så nu är de fixat :) Sedan drog vi en skön övernattning hos Halvan min, somnade snuskigt sent och vaknade upp vid 12 igår, mindre kul..

Igår gick vi morgonpromenad sedan degade vi i sängen hela dagen tills vi skulle iväg o köra ett som jag trodde var ett medel/mixpass 75 men fyihelvete så fel jag hade, de var nämligen ett puls/medel/intensiv75! Uppvärmingen var som kondition, styrkan va som gud vet vad typ marinkoren elr nåt i 15 min haha och som om inte de vore nog? Jo, de kan man ju tycka men inte det. 11 låtars kondition, tänk att en låt är ca: 3 minuter oxo, ärligt talat så trodde jag att jag skulle de men de var grymt kul. Inte en enda vattenpaus för vattenflaskan hade man ju glömt hemma, som vanligt dårå!

13dagsafton idag=röd dag så igår var vi ut och firade lite, förkaka hos danne sen blev de slisk. Ojaa, sliskit blev de, o de gillar vi så tummen upp! Fan, vi dansar som aldrig förr nu för tiden, älskar de, att dansa av sig allt om man nu kan säga så! Hamnade även på efterkaka, till 7 på morgon orkade jag sen drog jag oxo en däck, konstigt när en dryg jävla person ska hålla en vaken haha men de är smällar man får ta. Ansikte!!! Jag som behöver min skönhetssömn o allt..

Innan vi begav oss hem gick vi förbi Emme, Theo & Christian och lille korven som blivit grymt stor konstaterade vi, väger ju faktiskt över 5000 gram nu. Ingen tjockis utan en riktigt lång kille istället och de diggar vi, man vill väl inte ha kycklingklubbor? Nej, Uscha!! Vi höll på lite i tvättstugan osv, de va himlans trevligt må jag säga! Nu sitter jag här, ska snart lägga mig och glo rätt upp i taket medan halvan jobbar 15.30-20.30! Helt död, får se om jag orkar ta mig ut på en promenad senare men tror verkligen inte de för orken ligger på nollgångernoll plus att de är svinkallt ute! / e


Kommentarer
Postat av: emme

hahahhhaa korven

2010-01-10 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0