020610

Idag mår jag rätt så bra faktiskt, lite illamående och inga krafter kvar samt 40 KILO träningsvärk efter gårdagens första gympass på evigheter och jag älskar det. Som jag längtat efter att känna mig såhär, så jävla nice. Som sagt, Brinn fläsk brinn!

Fan vilken kväll det var igår förresten, vi rockade fett brudar. Rix'fm festivalen, kanon-väder, massor med folk och underbar stämning..Tycker lite synd om halvan som gick upp 6 imorse haha, jag tror inte ens att jag vaknade men jag är inte riktigt säker. Drack mig full ute på krogen igår oxo btw, rik som man är. NOT!

Ps. Grattis till min moster Annica som fyller år idag :)
Idag jobbar jag 12-21 och mallan jobbar delad tur sen kan vad som helst hända ska ni veta, man ska aldrig säga aldrig ;) Nu ska jag slänga ihop lite käk innan jag drar till jobbet, ha en trevlig dag i solen allihopa medan jag springer runt på jobbet och svettas! Bilder från igår kommer sen. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0