030710

VÄDRET!!!!!! :D
de är så sjukt underbart att jag vill bara vara ute hela tin =) shit den här cityfestivalen är helt galen, tack vare den så kör vi en 3-dagars haha. Igår vaknade jag upp som världens zombie för att jobba delad tur. Och de kmr inte ske många fler ggr när man är bakis kan jag tala om hahhaha. Vi båda jobba kväll igår och efter de drog vi hem till lina aka zlat och där satt hela co ;) blev total dimma och vi cykla ner till öltältet!

just nu är jag hemma hos mamma och solar med henne och alva, fyfan vad jag älskar min familj. Kan inte få bättre ♥
IAF, tänker på min andra halva som sliter på jobbet ända till klockan 18.00! en liten fågel viskade i mitt öra att du är så jävla bra på jobbet, och det vet jag att du är :D

Ikv äre sura h som gäller, säger bara en sak...ALL IN! :D

tack för mig. vi återkommer säkert imorgon när vi kommit hem hiihhiihihihi
take care!
/M


Kommentarer
Postat av: merlys

ha så kul ikväll:)

2010-07-03 @ 14:40:55
URL: http://merlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0