060710

Idag har jag jobbat 07.30-12.30, drömtiden haha. Efter jobbet åkte jag hem till pallon där bjöds de på mat, snack o lite garv eller ganska mkt hahahah! har pumpat rumpa på gymmet med halvan oxå, fifan idag rann de så mycket svett på mig så jag trodde jag skulle flyta bort haha.

Just nu kollar vi på fotboll, jag håller lätt på holland haha! har käkat lite watermelon och de är så jävla saftigt och gott. Snart blire till att krypa ner till kojs..även om jag börjar 16 imorgon ska jag försöka gå upp skapligt, en fågel viskade i mitt öra att de ska bli suul så måste vara totalt 100% redo i tid. Tycker synd om halvan som hade sin lediga dag idag så vare bajsväder. Men i helgen kommer de bli fint och då är vi båda lediga :D

Tack och hej leverpastej!
/malllan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0