120710

GOSH.
Inatt var nog den varmaste natten på väldigt länge. Trodde man skulle behöva gå upp och ta en iskall dusch haha. Vaknade iaf runt 10 helt dyngsur.....men tyckte mest synd om elin som fick stå på jobbet och slita. Idag blire hard work 16-21! halvan studsar in och jobbar 20-21. Hon har ju jobbat hela förmiddag så hon är värd lite ledighet haha. Idag har jag hängt hos emme&theo, =) men nu sitter jag hemma och har duschat, var väl ingen större idé eftersom jag redan svettas...

Vet att jag inte ska klaga på vädret, de är ju faktiskt helt underbart med sol! IAF om man kan åka och bada hela dagen :) jag saknar när man hade sommarlov och INTE behövde bry sig om att hitta ett sommarjobb utan bara åka och bada varenda dag, göra saker hela nätterna och sen sova länge på dagarna. Men nu är de annorlunda, nu ska man upp jobba, få ihop pengar till hyran, räkningar och annat. Men de är ju ett kul liv de oxå :):):)

Nu ska jag ta mig i kragen och hitta ett par bekväma kläder sen sätta mig på stålhästen mot jobbet!

hörs och ses!


Tack för att DU alltid finns. Du är universums bästa vän och jag kommer alltid stå på din sida. Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0