130710

Tjenixen alla kära bloggläsare, fy o fan vad varmt det är även om det nu mot kvällskisten är mycket svalara än tidigare kvällar. Vi gick nyss en kvällspromenad iklädd mjukisdressen, vilken tabbe säger jag haha lagom ovärt att duscha nyss menmen! Idag jobbade jag 7.30-12.30 sen stack jag ut till VAD och badade med hela ligan, så jävla varmt i solen att man hellre ligger i vattnet och sälar. Efter några timmar där så stack jag hem till mami o fick grillat käk samt en tupplur, linaO & mallan plocka sen upp mig och vi stack till Björnön. Vi hann komma och efter 5 min palla vi inte solen så det blev ännu mer bad för min del, MEN efter 20 min så kom regnmolnen och solen försvann :) Hela jävla klippan blev ju tom förfan haha, sist men inte minst en dusch o så promenad som jag skrev först!

Igår skulle jag ha jobbat delad tur men jobbade bara förmiddagpasset plus 1 timme på kvällen mellan 20-21, så kan det gå när det inte finns så mycket jobb en kväll men jag måste till en spec kund som bara jag går till :) Sånt är livet lixom! Nåväl, däremellan stack jag även till VAD och badade med typ samma liga som idag, obs att värmen var ännu värre igår men det vet ni ju redan. Blev även grillat hos mor min igår, men innan jag tröck i mig en välförtjänt burgare så pumpade jag på gymmet! Det är pest o pina när det är såhär varmt, men vill man svettas så ska man definitivt gå dit. Jobb mellan 20-21 som sagt sedan handlade vi massa mat på hemköp. På kvällen blev det "EVA&ADAM-MARATON" med linaO, emma o johanna sen sa vi godnatt!

Nu tänkte vi nocka kudden om vi ska orka med morgonpromenaden imorron! Ps. Jag har upptäckt hur tråkig bloggen blir man inte tar kort så imorrn SKA den med till stranden efter jobbet så håll utkik ;) / Σ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0