170710

Hejsan alla solstrålaR! :):):):):):)

Idag har de varit lite lurig och klurit väder...vaknade vid halv 7 då halvan skulle dra till jobbet. Efter de kunde jag inte riktigt somna om så de blev lite eva&adam. Vid 10 snåret ringde jag till zlatan och väckte henne...vi tog vårt pick och pack för lite bad på framnäs men vad händer? jo de blir helt cp väder så vi gick hem och åt ist.

Efter nån timma ville vi lira lite mini-golf så vi plockar upp emma&sanna som sällskap och väl framme så måste man ha 40kr att stoppa in i en automat och vi hade 30.........orken.

Skitsamma sen drog jag till jobbet och jobba 16-21! just nu sitter lina&emma hos mig, de blir skräckfilm och mys. Halvan befinner sin på gryta och hon har jobbat så jävla mkt så hon är fan så mkt värd en spanien resa nu!! :)

Ungefär såhär ser två av mina kåmpizar ut :):):) fett stolt över dom! <3




SKRÄCK NU!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0