180710

Vilken helg det har varit, jag har jobbat 17-22 fre, 7.30-18 lör, 7.30-12 30 + 16-21 så ja jävlar vad jag har jobbat! Det blir eventuellt mitt sista jobbpass idag innan Spanien. Hoppas på fint väder tills dess, vore så nice ! Synd att jag blir helt fattig nästa månad men det är smällar man får ta när man vill ha semester. Right?!
 
Nåväl, i fredags blev det en tidig kväll, somna typ 22. Igår for jag hem till grytet efter jobbet där det bjöds på tacopaj och massa snaks! Jag somnade pga av att jag mådde så dåligt efter all skit jag tryckt i mig, så aldrig mer. (Det säger jag varje gång) haha, men ärligt talat så var det inte spec gott så det blir inte såndär skit på ett bra tag framöver! Idag jobbar jag delad tur, det blir gym därimellan o mys hos bigsis ikväll. ♥ / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0