240710

Godmorgon hjärtan!

Igår bjöds de på party, har taggat hela veckan för denhär dagen, fast inte för nån speciell anledning haha.
Vi startade iaf hos mig och avslutade på donken. Kan berätta kort vad som hände..
- flörta med grannen
- sjökrogen
- frikort
- bill o bob
- minneslucka
- 500 sms från 700 olika killar
- grannen vill ha e-kaka
- käka donken
- cykla hem i minusgrader utan nå byxor bara klänning
- minneslucka
- hem o lämna hamburgare i kylen
- däcka till lejonkungen

nu har jag städat och diska, ska snart möta upp nåra jäntor på arpan och surra om kvällen. Undra om de ska bli lika galet idag?

nej time to goo, bilder kommer HAHA!!!!


och till min ängel i spaninen, jag saknar dig så mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0