290710

Hejsan.
Idag ska jag till körskolan igen. Men kul att man vaknade kl. 04.00 av att åskade som fan, och blixtarna ska vi inte ens tala om. Jag lovar att jag hann bara räkna etttusenett sen kom de en ny blixt!Jag fick panik och gick upp för att dra ut alla sladdar haha.. Efter några minuter var det över och man kunde somna om.

Har varit vaken sen 7 imorse för då ville Theo gå upp haha så de var bara acceptera läget jag mena, han hade ju sovit sen 20.30 så haha. ;) Nu sitter vi här som tre zombiesar, jag,Emma&Emme, Theo han sover haha.
Jag ska snart dra så dom vaktar min lya så länge. Efter körskolan ska vi ner på stan och fixa presenter. =)

IDAG KOMMER HON, säkert brunare än farsan så måste väl förbi ett solarium annars kan inte vi umgås hahahah!

HEJ!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0