*

Igår var min enda inplanerade lediga dag på jag vet hur länge och vad vaknar jag av halv 9 på morgonen? Ni vet när det ligger en mobil och vibrerar i sängen? Så jävla störande, så fly förbannad försöker jag hitta mobilen som inte finns. Min ligger på golvet och mallan är på jobbet, det är alltså grannens äckliga jävla mobil elr nåt som vibrerar sönder hela väggen i typ 30 min. Damp. Inte nog med det, när jag tittar ut genom förnstret så är det världens fulaste jävla väder och jag bryter om totalt. Ringer till mamma och talar om att jag inte klarar dethär nå mer haha, jag var så jävla besviken! Efter att jag sovit nån timme på soffan drog jag mig hem till grytet o hängde med lullan, vi försökte steka men det gick ju åt helvete så vi drog och tog ett dopp i gropen. Det var skönare i vattnet än på land!
Sen blev det gym, käka och Holland-Uruguay. Efter det däcka vi rakt av! Ps. tog bilder igår oxo men kameran glömde jag hos mami.

Idag har jag jobbat 7.30-16.30 och säger som knugen: Tur att man slipper sola och bada, det är bara jobbigt ändå :) NOT!!!!!!!!! OCH INTE NOG MED DET, Efter jobbet drog jag till gymmet i min ensamhet och gymade i en typ, ångbastu. Stank svett oxo men jag krigade på! Var förbi mami o snodde lite käk, nu sitter jag har nyduschad o fresh. Undrar vad som händer en kväll som denna? Ner på stan en sväng? En promenad i det härliga vädret? Skulle va skönt ! Kanske ett dopp in the sea tillochmed, who knows? Äh. Det visar sig! Ciao. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0