Hur varmt kan det vara?

Fy o fan vilket väder det varit idag, så jävla varmt och skönt. Skulle ha jobbat kväll men mina krafter och motivation är så sjukt låga efter denna vecka så bossen lät mig snällt ta ledigt. Ryggen blir inte direkt bättre av allt kaos på jobbet, går av snart känns de som !

Efter en jävligt god middag och stekning hela dagen så tänkte jag daska upp lite bilder från veckan som varit :)

TORSDAG




Idag var vi lediga och solen svek så vi drog och invigde gymmet, typ 40 år sen man var där sist men jag måste göra något nu när vristen pajat. Hem en snabbis för dusch o käk sen ner på stan för lite shopping. Sen hann vi inte mer än hem igen innan vi var nere på öl-tältet, rix'fm lirade så det var grymt drag! Dynga oss apraka sen avslutade vi kvällen på sjökrogen.

FREDAG





Mallan och Sofia jobbade delad tur, jag jobbad 12-21 så dom hocka upp massa skoj på rasten som ni ser :) Efter jobbet drog vi hem till LinaO aka.Zlatan och kröka ner oss totalt ännu en gång. Hann hänga i öl-tältet typ 2 timmar, träffa dessutom halva jobbet ute så man var ju inte ensam om att må piss på jobbet dagen efter! Härlig kväll med mycket tok, o värre blev det.


LÖRDAG















Jag jobbade 7.30-18 i 36 graders värme, snacka om att jag höll på att avlida. Mallan var iaf ledig så hon hängde lite ute i hök och smed planer med emme medan jag hade ett helvete på jobbet, det var kaos rent ut sagt. Höll typ på att bryta ihop ! Jag bajkade hem fort som fan efter jobbet sen fixa jag mig typ på nolltid, mallan o emme gjorde mig sällskap och sen bar det av ut till camping i sura. Förkakade i mosters stuga, riktigt nice tills solen gick ner vilket resulterade i att jag idag/söndag har typ 30 myggbett. Dom är fullständigt galna i dendär jävla bondhålan, dom små äckliga blodusgarna! Kvällen var helt okej, rätt så soft faktiskt men har haft roligare :P


SÖNDAG




Idag blev det som sagt stek i camping hela dagen, jag jobbade inte kväll pga av vissa sker osv som jag skrev i början av detta harrypotter-inlägg haha! Nu sitter jag här proppmätt medan halvan sover, ikväll blire mys med några söta vänner! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0