Trubadur på Sjökrogen

Kvällen har varit helt ok, förutom regnet men å andra sidan så har det varit rätt så skönt och bra om jag tänker efter. Nykter har jag varit oxo :) Det var fan ett sjujävla drag på sjökrogen ikväll, ni som inte var där missade något riktigt skoj bara så ni vet. Synd för er!

BTW. Jag hade inte ens tänkt att sätta på datorn men var tvungen för jag hade kollat fel på schemat jag har hemma och det som är på internet, jag jobbar iallafall 17.22 imorgon. Kollade genast väderprognosen när jag upptäckte att jag inte börjar 12, jag ville sola men vad ser jag då? JO, 18+ grader o sol haha kommer ju fan frysa ihjäl nu när det varit så himla varmt. Man blir bortskämd direkt ju! Shit, sängen kallar. Här har ni några bilder från kvällen iallafall..







Sådär ja, orkar inte lägga in nå fler kort. Hoppas ni haft en lika trevlig kväll som oss, godnatt Σ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0