update

Alltså nu när jag skulle logga in på bloggen såg jag att en tjej skrivit om en flicka som är 5år och gravid! Föräldrarna hade trott att dottern hade en tumör i magen, men när dom kom till sjukhustet visade de sig att hon var gravid. Hon hade fått sin mens vid åtta månaders ålder och redan vid fyra års ålder var hennes kropp färdigutvecklad! Hon födde en son och han fick växa upp i tron om att hans mamma skulle varit hans syster. Men när sonen fyllde 10år fick han reda på att de egentligen var hans mamma. Pappan misstänktes för incest men släpptes pga brist på bevis. Sonen dog dock 40år gammal av en sjukdom.
kan inte lägga upp bilden på henne men den är helt sjuk!
Idag har jag jobbat, kom hem för ett tag sen..har hunnit äta(såklart) och plockat lite här. Snart kommer halvan hem från stan och ska visa upp sina inköp ;)
Jag känner att jag vill bara städa upp hela lägenheten så den blir kliniskt ren hahah!
UPDATE kommer för nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på Eva&Adam serierna, KING!


Hejpa!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0