Viva Espania!!!

Igår blev det tvättstuga, städ och gym samt massa mys med härlige jänter!




Snart plockar päronen mina upp mig, vi ska fira resan med lite champagne vid 16 sa mamma haha! Planet lyfter ca: 19.30 idag, Viva Espania säger jag bara! Känner på mig att denna resa kommer bli helt störd, men fan så kul jag ska ha. Sola och bada som aldrig förr ska jag göra!

En lite hälsning till alla mina nära och kära, ta hand och var rädd om er när jag är borta. OCH DU MALIN, Du är min bästa vän, min andra halva, min högra hand. Glöm aldrig att jag älskar dig högt, du är som en syster för mig. Gör inget som jag inte skulle göra, Lova det? Följ bara ditt hjärta och din magkänsla så blir allt bra, det vet du. Vi ses snart igen så längta inte ihjäl dig, men det är väl ingen risk? Haha, skoja! Du är bäst, finns ingen som är som du och jag är sjukt glad att jag har dig. Massor av kärlek till världens bästa vän ♥ / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0