070610

Dålig uppdatering här men ni vet ju varför..juste, inge internet!

Helgen har varit galen, fredags var vi ut med halvans släkt på bmb sista after worken med RR o allting. Kul att en annan gick till jobbet kvart över sju och var helt slut. Då upptäcker man att man visst var ledig!!!!! ba till o knata hem igen.... ;P kvällen slutade med att vi gick och käka vid 23.00 hahahah.

Lördags åkte vi ner på stan för att hitta nå som vi kunde ha på oss när vi skulle fira hanna som hade 20-års fest. Dock hitta bara halvan hela outfiten så en annan fick gå som vanligt ahahahah. jag, Ammie och elin drog ner på stan och gjorde bill och bob + silk osäkert! blev en fet däck på däää.

i söndags skullle jag spelat match men man har ju lyckats gjort nå med svanskotan IGEN så de gör nå så fruktansvärt ont :( hoppas de försvinner för jag spyt snart.

På dagen cyklade jag, lina, tilde, elin, elins syster, o becca till framnäs och bada, skönt som fän! sen blev de mys på kvällen! =)

Idag äre jobbb som gäller, eller jag har slutat men halvan drar på delad tur hihih hon är förövrigt o simmar nu. Så duktig. hoppas hon kmr in snart.

BTWWWWWWWWWWW...idag på lunchen ringde elin i panik för att utanför en kund hade elin låst sin cykel i cirkus 1timme och när hon kmr ut äre nån som låst 12 cyklar med lång kedja hahahah. så kingen fick komma med fetaste saxen o knippsa HAHAHAHA.....stackarEEEEE

nu ska jag signa ut! byEEEEEE
/mallaln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0