180610


Ja, jävlar vad sent det blev igår kväll hos emme o tussen. Somnade nig runt halv 3 inatt, inte bra för skönhetssömnen vilket resulterade i att vi låg som 3 zombisar kl 9 imorse när Tussen hoppa runt i sin gåstol haha. Han är så söt att jag vill käka upp han..

Mami kom å hämta mig o lullan runt lucnhtid och vi drog oss ner på stan, väl där så började det ös-regna. Fyfan, o vi som hade ställt bilen på andra sidan stan, det va ba o löpa när vi väl skulle hem haha! Nu sitter jag har och taggar till inför ikväll, kan nämligen bli en extremt galen kväll känner jag på mig. Man vet ju aldrig ! BTW så funderar jag på att laga ihop lite käka tills halvan kmr hem från jobbet, å andra sidan så åt hon 4 smörgåstårtebitar idag på jobbet så jag vet inte om hon är så värst hungrig men hon får lov att äta för jag har inte ens käkat frukost än efter gårdagens pizza,godis och skräckfilm. Jag är helt seriöst fortf totalt död,suck.. 

En sista sak som jag vill säga är att jag är så otroligt stolt över dig mami, du är så duktig, du klarar dethär, jag står på din sida och det vet du. Inte ett bloss ska jag ta, big love and you know it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0