Härliga sommar!

Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar solen och detta fina väder!
Idag jobbade jag 07.30-12.30 men de gjorde mig inte ett skit, jag har varit glad hela dagen för att jag känner bara hur livet leker när de går bra hahahhahahahah!

Efter jobbet cyklade jag till Framnäs där elin, malin och stolpen låg och stekte sen kom sören&natta en stund :). Vid 3 tiden drog elin&stolp för då vare dags för jobb. Men jag och malin låg kvar i ca 30min sen blev det för mkt gap&skrik från massa barn. HAha, nu sitter jag här i min ensamhet, skulle vilja tralla ner på stan men jag är så jävla trött så nu finns inte orken. Skulle tillochmed kunna gå till papperskorgen o hämta up min godispåse jag kasta igår haha!

Nu ska jag iaf röja lite lätt sen göra en fet jävla hamburgare! =)
Imorgon är de midsommar. Jag och Elin jobbar båda till 12.30, sen blire hem till hökåsen och äta gott =)
Efter det ska vi till munga o härja ;)

ingen kamera togs med idag för då skulle den bara smälta hahah!

BYE!
/M


Kommentarer
Postat av: heeej

elin. var du på löga igår kväll vid 9-10 tiden? satt vid volleyboll planen?

2010-06-25 @ 11:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0