Jag älskar Kvällspromenader.

Ja, det är en av dom absolut skönaste promenaderna man kan få när vädret är som det är en kväll som denna. Det är sådär mörkt men inte kolsvart, vinden blåser lätt och jag lyckas alltid sätta på mig på tok för mycket kläder o svettas som en galning, VARJE GÅNG.. Alla tankar flyger omkring i skallen på mig och jag kan bli sådär fruktansvärt djup, läskigt djup. Så nu vet ni de.. Alla är vi olika o tur är väl de, elr?!

Ps. Innan trion slänger sig i sängen så tänkte jag skirva ut några "kloka ord" som jag kom på efter att ha tryckt en godispöse och 200g chokladkaka, aldelles nyss allstså!

banta banta bort allting på kroppen, banta banta vi kommer må toppen! Hur skön får man vara? HAHA, Jag är helt jävla störd ibland måste jag nog erkänna :P
Dax att sova nu så jag orkar upp till morgonpromenaden efter denna kvällspromenad och all cykling = totalt död. Vid 10.00 ska jag nämligen stå redo och klar för att möta upp Stolpen, det blir stek hela dagen lång innan vi jobbar ett fett kvällspass så det blir att gå upp vid 8.45!
Nattinatti, e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0