STEKIG SÖNDAG, JO MAN TACKAR!

Idag har vi stekt i gropen hela långa dagen, jag, mami o halvan. Hur skönt som helst, o vi han även med att shoppa en hel del. Orkar inte lägga upp bilder på det ikväll men typ imorrn eller i övermorrn rättare sagt för imorrn jobbar jag 7.30-22 och kommer inte hinna med att blogga, ja jag har tagit på mig häst-passet själv! Suck!

Vi lagade även favoriträtten i eftermiddags, inget mindre än den omtalade kyckling i currysås med kokta brytbönor, kokt broccoli, stekta champinjoner, paprika o gurka. MMMMMMMUMS! Fråga Carro själv, hon verkligen såg hur vi njöt :) Denna underbara dag avslutades med en 2 timmars lång promenad, fyfan vad jag älskar sverige när vädret är såhär. Sjukt underbart måste jag få säga, å att flumma runt som vi gör ibland kan få mig på så jävla konstigt humör haha. Jag blir nästan rädd för mig själv, helt cräjzy :P!!












Nej, nu måste jag slagga om jag ska överleva den kommande veckan. Have a nice evening everyone, peace! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0