010310

Nu har det gått sådär lång tid igen sedan någon av oss uppdaterade denhär jävla bloggen, det är frtf pga av att mit äckliga internet strejkar utan att ha en bra enledning till att göra det och eftersom vi hängt hos mig blire svårt att göra något åt saken. Vi har helt enkelt chillat fett istället och jag tänkte beskriva dagarnas innehåll lite snabbt för er så att ni har lite koll på vad vi har för oss om dagarna..

Torsdag: På kvällskvisten plockade Janne&Mallan upp mig och vi drog ett konditionspass på gymmet, 1 timme blev det. Bättre än att sitta framför datorn o häcka iallafal!

Fredag:
Mallan jobbade i förskoleklassen och jag på humlan, med ettplättarna alltså :) Jag slutade 3 och hon med, hon fick gå 1 timme tidigare. Mycket snälla arbetskollegor är vad vi har och det tackar vi för, tack tack! Sedan skiljdes vi åt, fixade till oss lite lätt och vipps så var vi sådär snygga som bara vi kan bli och därmed redo för en vild utekväll.
Vi började förkaka hos selet, sen after work på bmb, träffa mami och hela köret sedan mådde vissa inte så bra så vi besökte toaletten lite snyggt sådär innan vi begav oss mot donken för ett litet mellanmål innan vi drog vidare. Hamnade på slisk gjorde vi och fråga mig inte varför, massa knepiga typer som drog med oss men vi blev inte allt för långvariga. Björn rosenström skulle ju tydligen uppträda men vi hann minsan inte se honom så innan 12 var vi ute ur lokalen och satt på busse påväg hem! Fyllekäk och sen en STENHÅRD däck!!!!

Lördag: Vaknade vi upp som två helt nya människor, lyckliga som få pga av att ätardagen var så behvlig att vi nästan ville spy av glädje. Cyklade till donken, tröck allt som gick i 3 timmar tid sedan förbi pepsi för att inhandla godis i världens jävla snöoväder.. Mindre kul men vad gör man inte för lite candy lixåm? Allt typ, iaf vi!!
Sen blev det hard work för hela slanten och sen var det inte mycket kvar av dagen, lite godisätande och så åter en FET däck på det!

Söndag: Vi vaknar upp rätt sent för ovanlighetens skull, drar till hälla och halvan shoppade ty p upp hela träningsavdelningen haha så nu är hon fresh på den fronten igen! Lullan joinade oxo, jag bjöd na på härlig husmanskost på IKEA. Finns det något bättre? Typ inte, o rätt så lagom nyttigt precis som vi vill ha det. Väl hemma stack vi direkt till gymmet och pumpade fett med kondition"brinn fett brinn" och så en solning samt en sväng förbi familjen Ahlgren. Alva hade 7årskalas eftersom hon fyller år idag (måndag). Sist men inte minst drog vi förbi ica och vad vi fick med oss hem därifrån får förbli hemligt, fyfan vilken gluf man kan vara alltså hahaha!

Idag: Det har varit en såndär dag då jag velat stänga in mig i et mörkt rum ungefär 40 tusen gånger. Det började med ett vi fick totalt pölsa fram i detta hemska snöoväder som varit idag på CYKLARNA till jobbet sedan har vi pölsat hela jävla dagen lång, så svettig som jag varit idag har jag aldrig varit ska ni veta. (Inträffade en jobbig sak på jobbet idag för min halva som ringde o grät, shit jag dog typ. Ville bara krama om henne men det gick ju bra till slut. Du e så duktigt du!) Efter en tung dag på jobbet vill man snabbt och smidigt hem ellerhur? Jo tjena, så jävla slut som jag var efter hemresan på cykeln(släpandes på cykeljävlen) har jag heller aldrig varit, fy och fan säger vi bara, ALDRIG MER! Det var hemskt, avskyvärt uäckkkkkkkkkk! Nu sitter jag även och fryser, efter en dusch endast isatt en handduk som är för kort! Mindre kul det mä.. Imorrn blire iaf en ledig dag efter att ha fått mars måndas schema på hemtjänsten, nice men fan så tuff månad! Kriga blire, kött fifan kött!!!! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0