140310

Jävlar vad tiden verkar rulla på och jag som tycker det går så segt, hrmfff.. Redan 4 dagars edan vi uppdaterade sist men ska jag vara ärlig så hinner vi verkligen inte för vi bara jobbar och när vi inte jobbar så går vi fram och tillbaka till jobbet för att få extra motion, tränar eller i ren panik letar efter grejer till lägenheten. Kontrollfreak som jag är exploderar jag helt ärligt snart, jag blir mer och mer galen för varje dag som går!
MEN,MEN..Sånt är livet, vi krigar på som fan iallafall och får nyckeln till lägenheten den 31/3. Första flyttlasset går nog då skulle jag tro och så börjar projekt nummer ett: Måla om, får väl se hur det går haha ingen av oss är ju speciellt duktiga på såntdär även om vi tycker det är kul så tror att vi tar hjälp av några händiga karlar ist för att chansa!

Det är mycket som ska på plats, o smaken e som baken! Nu ska jag byta om och börja ladda inför ett bakispass på friskis, japp vi kröka på igår och det var helt okej kul! Vi hörs, hej! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0