150310

Detta datum har jag skrivit ca 6ggr idag när jag skrivit under alla papprena till Lägenheten och hemförsäkran. Idag har jag jobbat 07.30-16.00. Försov mig oxå så vaknade i ren panik/ångest och det är INTE en bra start på dagen kan jag säga. Hela förmiddan har varit stressig fast jag vetat om vart jag ska gå och vad jag ska göra. hmmmmm. Men efter lite mat i magen var hjärnan back on track igen. Fick ju träffa på halvan en sväng oxå....mkt bra.

Hon jobbar nämligen hästpass, 13-21 haha. Men de går bra, för det vet jag hihihi. En annan har rensat hela rummet på damm och det blev ca 1kg. Konstigt de där, jag kan dammsuga och nästa dag är dt lika mkt damm igen?! måste vara nå med denna atmosfär. Idag fick vi bekräftat, Malin och Elin Emausgatan 43B! that's it!
Och möbler har vi så nu är vi nästan 98%redo tkr jag! hahah. man är ju helt upp i varv efter allt med lägenheten, håller på krypa ur skinnet..men 31/3 då jävlar kör vi igång! =)

Nu ska jag ta mig en varm dusch sen ringa min halva!
Imorgon jobbar vi, 07.30-16.00 och halvan 07.30-16.30 HEHE.

PUSS!!
p.s undrar hur våran lilla blogg kommer överleva en flytt???!!!!!! kanske, kanske inte.

HEJPA!
/MALLLLAN.......med bubbelmammamage just nu. BLÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0