160310

Käre blogg!
Idag har vi jobbat..och vi har jobbat hårt oxå! min kropp är helt slut. Allt har gått bra, men oron börjar liksom rinna över bägaren nu. Vafan händer nu? men det återstår att se, fyfan. Vi har ansökt om nytt jobb oxå så nu håller vi både tummar och tår. :)

Efter en hård dag på jobbet cyklade vi hem till halvan för att dra oss mot media markt för att hitta en micro eller dammsugare och tro mig vi hitta inte ett skit. För nån jävla gubbe på elins jobb har lura i henne att hitta värsta super micron som olyckligtvist INTE finns, hahha! skoja, vi hittar nog en riktigt super 750 defrost snart HAHA.

Efter media markt besöket åkte vi till hälla, och där vill man ju bara plocka möbler till hela lägenheten samtigt men hem fick vi;
Tv-bänk
Soffbord
Bestiklåda
Lampa 365
Gardin

sist men INTE minst, en silver toaring. För tänker inte riskera att få nå jävla flens av den som hade lägenheten innan!!!!!!!!

HAHA nu garvar jag för mig själv!
nu sitter jag och tänker på våran fina lägenhet som kommer bli så BRA. Fan längtar som en idiot men den 31/3 smäller det! :D:D:D:D

nu blire däck och en jävligt skön sådan!
jobb för oss båda imorgon. Puss på er fina läsare hihiihiohohioho

/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0