180310

Puh, nu är alla papprena postade. Det var både om lägenheten, polispapper och ett annat mkt viktigt papper. Idag har både jag och min älskade andra halva jobbat. Det har faktiskt gått bra, nu när vi verkligen kommit in i det känns det som om man jobbat här i 60år typ. Och hur många tackar nej eller klagar när man har sin bäste vän på samma jobb? inte jag iaf!! och jobbarkompisarna trivs vi med :)

Känns som om dagarna springer förbi..mornarna kan vara lite sega men efter lunch så är klockan så jädra snabb. Sen hinner man bara komma hem, äta och duscha sen äre dags att sova. Igår somnade jag redan vid 21. Dock vaknar jag vid 2, 3 och är pigg..

Idag har jag som sagt fixat lite ärenden som är viktiga som fan och nu håller vi tummar&tår! Hade väl tänkt att städa lite men känner inte för det och jag ska ändå packa ner skiten snart haha.  Tror faktiskt halvan har tagit en powernap?! men det är hon värd haha. Imorgon är hon ledig om hon inte hoppar in extra. Fast hon har oxå lite saker att uträtta så vi får se! hon jobbar ju hela helgen sååååååååå ;) En annan jobbar 07.30-16.00.

Nu är det dags att ta tag i livet så att säga..tänkte sänka en tanke till Nathalie&Emelie som faktiskt är i teneriffa och steker. Hoppas ni har det bra och är rädda om er :)
och jag längtar så jävlans för att komma in i lägenheten och börja måla och fixa :):):)


Det finns ingen bättre än dig! ♥

 

/mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0