210310

vafan är detta? SNÖ??

Jag är så otroligt irriterad kände att det var nå direkt när jag vaknade!!
Jag satt nyss och skrev som en jädra galning men insåg sen att det är fan inte värt att publicera för denhär personen vet innerst inne att den snart kommer snubbla på tröskeln och inse att de inte längre fungerar att betee sig på det sätt den gör. Är ett tack så jävla svårt att säga??

Idag jobbar halvan, =) vi har precis fått reda på en sak som är så jävla bra :D och sen ska vi flytta oxå, fyfan va skönt!! de bästa med hela flytten är att vi får bestämma helt själv vilka och vem som ska få komma dit haha! nejdå men ikv ska vi ha mys för att fira en viss sak! :)

Imorgon är det jobb jobb jobb! slutar klockan 13 och det ska bli skönt :)

nu måste jag fixa mig sen dra!
/m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0