270310

Idag är det Lördag men inte vilken som helst utan dagen före vårt flyttlass går, läskigt men så jäkla nice! Som vi har längtat haha, detta är vi så jävla mycke värda också. Hell yeah!!

Ingen update sedan i Tisdags ser jag och nu kommer det blir dåligt ett bra tag framöver pga av flytten, men snabbt och kortfattat så har vi varje dag även denna vecka jobbat,tränat och igår börja slitande med lägenheten så fort vi klivit av våra jobbpass 16.00! Målandet körde igång direkt, stort tack till Janne, Micke & Steffe som hjälpte till. Vad fan hade vi gjort annars haha? Inte för att vi inte kan, men det hade tagit hur lång tid som helst och då hade man ju lackat ur för länge sen! Gårdagen avslutade vi faktiskt på donken, riktigt gott!



Idag har vi för en gångs skull vaknat senare än 6 haha, vi vaknade halv 9 och det är typ första gången på ett halvår. Riktigt skönt men jag är ett varndrande jävla lik känns det som ändå men vad gör man liksom? Bara att köra på. Vi har målat en del idag, lite möbler osv samt shoppat så nu börjar köket se någorlunda fresht ut :) PS. VITT SKA DET VARA, LIKA BRA. Vi HANMNAR ÄNDÅ PÅ SJUKAN FÖRR ELLER SENARE, DÅ ÄR VI VANA! Nyss tröck vi en pizza också, nu sitter jag här och ska snart börja packa medans halvan jobbar kväll (16-21). Puss på henne för att hon är så duktig, min bästaste. Love you!

Så det får bli en dag full av massa packning, lullan håller mig sällskap. Blir nog någon sväng till lägenheten senare också skulle jag tro. Skura och skrubba inför imorrn, nu sätter jag igång annars blir jag aldrig klar! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0