310310

Jahapp sista dagen på denna månad. Snacka om att de hänt mycke i den som haha och fort har det gått.
Idag är jag ledig, och det är så skönt att bara vakna av sig själv. Dock kan man inte sova länge så man vaknade ju ca halv 10 men inte gjorde de nå, jag knata ner till tvättstugan och börja tvätta haha. Nu är den äntligen klar, sen har jag dammsugit och torka golven. DET LUKTAR SÅ GOTT NUUU! =)
har även diskat och fixat ute i köket!

Halvan jobbar på hon, 07.30-16.30! Snart ska jag slänga mig i soffan och kolla på film. Uppdaterar nog mer sen om jag orkar, är helt slut!

och till dig halvan, nu kör vi, vi vet ju att vi kan och det är ju bara du och jag som gör dt som bäst!;)


hejdå månad mars och våra lässssssssare!

ps våran fina påskblomma har slagit ut apmkt, och den är såfin! hahhahhahaha. vår enda fina blomma, den vårdar vi med omsorg!

/mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0