Uppdatering av M.

Ojojojojojojoj, utsliten människa X1000. Imorse trodde jag fan inte att jag skulle komma upp ur sängen..tänk er en varm gosig hästensäng typ. Men många kuddar och fluffigt och skönt täcke. Klart som fän man vill ligga kvar!!!!!!!!

Men tog bussen 06.15....................kom till jobbet blunda 5min på soffan sen vare dags att skriva adressen och ski så man vet var man skaooo. Det har gå bra på jobbet idag fast jag är i helt ny grupp och fast jag träffar helt nya pensionärer. Dom säger ju hur dom vill ha de så det är ju bra. Dock mindre bra att jag fick syn på min dag imorgon..en TVÄTT+STÄD hos samma dam i ca 3timmar. gossssssssssssssh. kan inte ens tvätta så dt kmr gå åt h-vete.

Idag skulle jag städa mitt rum osv men jag orkar tamefan inte, gör ju det varje dag typ på jobbet och ska få göra det imorgon med så NO. Längtar så tills freedag=friidag! mahahah!

Halvan har varit hos frissan nu på eftermiddagen och vad som hände där återstår att se, ;) håll utkik!

nu orkar jag inte skriva mer!
ciao!/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0