010510

Idag äre första Maj, klockan är 9 och jag sitter här helt klarvaken med mackan bredvid mig, maria o malin i ena sängen o johan i den andra. Hmm, vad hände igår egentligen? Det enda jag vet är att vi hade riktigt kul trots omständigheterna, jag jobbade 16-22 och det var mindre kul men det fick gå det också! Tänkte skicka upp nån bild från igår, blev inte så många men det får duga. Ps, innan jobbet var vi och kollade på när min kusin ebba uppträdde på skolans vårshow sen shoppade vi loss som idioter! :)












Ut på krogen var vi oxo, helt okej kväll. Nu ska jag kurera mig under 40 täcken och vila ut mig tills ikväll för det blir nämligen ingen vanlig kväll ikväll. Vi ska fira LinaO aka.Zlatan som kickar 20 bast snart men då är hon i USA den jäveln. All in bara, tagga om för i helvete!!!!!!!!! / e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0