030510

Inatt har jag drömt mardrömmar och svettats sjöar hela jävla natten lång, ska aldrig mer köra 2dagars. Säger ju att jag är för gammal, usch!! Inte nog med det, jag blev väkt av telefonsamtal och sms tidigt imorse, vi som är lediga och allting idag. Ovanligt att man inte får sova ut..

Vårt internet är ju bög i huvudet så det vägrar typ funka, därför kommer det inte upp någa bilder. Lyckades få upp en bild från i Lördags ivf, efter att vi vart hos lina så drog vi till oss och in på bmb! Sjukt skoj även om några mikndre roliga insidenter inträffade haha, tack iaf brudar!

Nu ska jag och halvan ut på en morgonpromenad med Emme & Theo, Tummen upp för det härliag vädret också. Kiss e!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0