120510

Idag är det Onsdagen den 13 maj och jag har gått och blivit magsjuk, jävla skit. Jag har inte munndiaré utan tvärt om utifall det var någon som ville veta. Började med att jag mådde illa på jobbet, hulkade konstant, kallsvettades, yrade runt som en vilsen höna och magen spelade mig ett fucking spratt (BARA FÖR ATT JAG SA IDAG PÅ JOBBET: JAG HAR ALDRIG VARIT SJUK ELLER SJUKANMÄLT MIG FRÅN JOBBET! HUR DUM FÅR MAN VARA? KLART MAN SKA BLI SJUK DÅ ÅHHH.) Trodde jag skulle avlida elr nåt men stod ut till 12.30, skulle ha jobbat delad tur men hoppar fan över kvällspasset. Vill inte riskera att stå där som ett jävla fån ikväll och inte veta vem som ska ta över alla kunder osv,osv,osv,osv..

Ledig imorrn så hoppas på att bli bättre tills i övermorgon, jobbar ju fredag & lördag så det måste bli bra helt enkelt. Annars går jag endå, dum i huvudet som jag är :) Kommer ju klättra på väggarna annars haha! Nu ska jag fortsätta att ligga i soffan som ett jävla kolli, ylandes och totalt maktlös. Snart kmr halvan hem från jobbet, tur det. Ellan was here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0