140510

Dagen idag har bestått av jobb. Både jag och halvan jobbade 07.30-16.00. Finns väl inge mer att säga om det, fick veta att en dam jag gilla gick bort imorse, sist jag träffa henne var igår då jag lovade henne att vi skulle ses en annan dag :( allt som har med döden att göra är så tråkigt. Och det är extra tråkigt nu när vi kommit de gamla så nära..vila i frid!

Iaf efter jobbet åkte jag och elin hem till minkvägen, vi fick låna bilen fram till söndag så vi passa på att åka till erikslund och hälla. Vi fick hem både de ena och andra, korgar till badrummet och fina saker till mitt rum. Fick oxå med lite smått och gott som vi behöver. Måste säga att jag trivs så bra här hemma nu, + att man har världens bästa sambo så det kan inte bli bättre!!
Har även färga barret så nu ser man någorlunda levande ut haha.
Halvan står på balkan nu och skriker för fullt att det är varmt ute, och det är väl jävligt tur det för jag är så enormt trött på denna kyla och skit. Har btw gått runt i regn hela dagen BARA för jag inte hade cykeln till jobbet fick man skitlångt att gå. YES.

Nu ligger korven i kastrullen och magen kurrar så det är väl dags att signa ut.
Jobb imorgon 07.30-16.00, halvan kör på 12-21 och på söndag är våran lediga dag! =)=)=)=)

Hörs och hej leverpastej!
/mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0