190510

Internet har strulat och inte ens fungerat så de är svaret till varför vi inte skrivit =)

igår jobbade halvan på ormkärrskolan 07.30-16. jag var ledig och det var skönt som fan, fixade lite här hemma och fick besök. När halvan maxat hem drog vi till ett medelpuls pass med Anna.Ö heeelt sjukt bra!! snacka om träningsvärk idag! Efter passet cyklade vi till hökåsen för att kolla på en fotbollsträning, och nu kmr den stora frågan, spela fotboll eller inte?

Idag jobbar halvan samma tid och på samma plats haha. En annan jobbar kväll så börjar 16-21. Så idag jobbar vi helt om varandra haha. JUSTE, vi har fått nya grannar, jag försöker verkligen kolla om de är nån snyggning men ser fan ingen haha. Tror att de är nån fulning men hoppas verkligeninte de ;)

nu ska jag fixa mig lite sen slänga mig o soffan innan jobb!!
halvan kanske uppdaterar sig dag lite senare =)

/mallan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0