200510

Idag är jag ledig och för en gångs skull när solen lyser, finns inge bättre! Vet att jag inte uppdaterar allt för ofta men livet har sina godsa stunder, likaså sina tuffa stunder, ellehur? Tufft är vad det är just nu men jag kör på i vanlig ordning, för att få tiden att gå. Jobbar gör jag i princip varje dag, tränar gör jag jämt jämt, så dagarna bara går och går.. Känner inte direkt efter heller utan allt bara är, som jag skrev sist.. O jag är fortfarande tom, kan inte förstå! Älskade lilla kallemormor, begravning på tisdag redan. ♥ Givetvis är det blandande känslor men jag vet att du har det bättre nu, när allt lidande fåt ett slut. big love

Lite bilder kommer eventuellt upp senare, det finns en hel del faktiskt men det beror på om internet hemma vill fungera. Just nu är jag hos mami, har vart här hela förmiddagen, vaknade av att hon plingade på o lullan som sov hos oss inatt öppnade. Hon skulle lämna massa grejer som lullan behövde till praktiken idag. Hur undebart är det inte att först vakan upp bredvid sin syster och sen av att mami kramar en? Kan inte ens beskriva känslan, morsgris som jag är och förmodligen alltid kommer vara! hon är bäst

Nej fyfan, nu babblar jag på tok för mycket.. Mami ska till jobbet så hon skjutsar hem mig nu, det blir å laga lite botatisbullar och blodpudding med halvan som slutade för en stund sen. Bajkar ner på stan gör vi strax efter att vi mättat våra magar och ikväll äre fotbollsträning som gäller, weiiiiiiiiiiii! :D /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0