210510

Idag är man ju mer död än levande kan jag säga, kan knappt gå haha! När jag kom till jobbet imorse, var bokad och allting så hade jag inga jobb och snacka om att jag var nära att vända på klacken och bajka hem igen. dödstrött.se! Som vanligt finns det alltid någonting haha så nu sitter jag här, fan vilken lugn dag det har varit och det behövs kan jag säga. har städat och sprungit i tvättstugan hos en och samma kund hela förmiddagen...

Ikväll blir det galet lugnt, lite krubb o soffhäng är det enda som gäller. Nu ska jag ut och leverera igen, ska till en kund som nyss skällde ut mig i telefonen för något som jag inte har med att göra, fick man minsann försvara hela hemtjänsten :) Mindre kul, men jag garvade mig typ igenom hela samtalat för man orkar ju bara inte haha. Good luck to me!! e was here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0