E UPDATE*

Det blev inge direkta möbler om följde med oss hem men en vattenkokare som jag egentligen inte vet varför vi ska ha haha, jag hatar varma drycker och mallan dricker sånt allt för sellan men äh det kan väl vara bra att ha någon gång det också. Mami, lullan, jag o halvan drog en lite roadtrip och det gillar jag starkt. Ni är min bästa, det vet ni!

Nu ligger vi i soffan och jäser efter att jag har tryckt i mig en hel godizpöze framför "TEEN MOM" som pågott ett X antal timmar, sjukt bra program. Tillochmed så bra att jag slumrade till en stund haha nejrå men var faktiskt lite trött efter den långa natten som blev aldelles för lång med tanke på att vi skulle vara uppe innan 10 imorse. Skickade i oss lite mannagrynsgröt sen tog vi pärlan mot hökåsen och sen hem till mig och därifrån bar det som sagt av!
 
Ikväll blire en massa gott, ätardagen är lika grym varje gång tamefan. Pizza om nån timme sen en given ostbågspöze för min del, Maria joinar oss oxo ikväll såklart. Ingen svikare här inte! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0