Update av M.

Som halvan redan nämn har vi jobbat idag, men efter jobbet skynda jag mig som fan ner till björnövägen för att maxa angelicas passs MEEN vad ser man på tavlan? MATS. och mats pass skulle jag inte ens gå på om jag fick betalt så sämst är det. Så de blev panik in my head. Men fick syn på att de fanns ett bra pass halv 5 så jag lunka lungt in o böt om, när jag kommer ut ca 16.11 ser jag att passet är inte påbjörnövägen utan rocklunda så då rick man ännu mer panik, men tro de eller ej men jag och halvan har maxat oss igenom de passet så vi hann :)

Nu har vi ätit kyckling m thai curry sås, inte direkt topp 10 om vi säger så men de slank ju ner. Till det åt vi ris och grönsaker :) nu ska vi fixa lite här hemma och sedan ska vi ta en skön promme =)

BTW!!
halvan hade ringt akelius idag ang varningen. Grejen är den att de inte är en skriftlig varning som syns nånstans utan hon hade skickat ut den för att vara snäll och tala om att de är lyhört..haha

slutet gott allting gott och jag vill bara säga till er därute att jag trivs så jävla bra på mitt jobb :D:D i helgen ska både jag och halvan jobba delad tur fredag och kväll lördag!

hejdå!/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0