051110

Godkväll! Här sitter jag nyduschad o trött efter en dag fylld av både ena o det andra. Jag har jobbat, hängt hos mami + träffat mormor, grymmat, solat, käkat o duschat. Rätt så bra för att vara fredag va? Denna dag är ju den efterlängade ledighetens dag då många slänger sig i siffan o vägrar röra sig ur fläcken, en härlig hemmakväll.
Men för mig är det typ vilken dag som helst, dagarna bara går och går, dagarnas namn har ingen betydelse längre, inte när man inte har ett mån-frejobb. Tyvärr så blir det så, nice ibland men mindre nice rätt så ofta..


(Bild på mig från i April när vi var ett gäng som shoppade loss i Ullared. Åh, Jag älskar att Shoppa!)

Btw. Jag fick med mig ett helt gäng ner på stan igår, Lullan, Pallon & Mallan. Vi shoppade typ massor, elr iaf vissa v oss haha, käkade spicy oxo o garvade ihjäl sig åt helt jävla konstiga människor. Ända utvägen är att skratta i vissa situationer...

Eftersom vi promenerade ner på stan så blev det en promenad hem oxo. Vi drog butikerna stängde, blev tillochmed utfösta ur en butik :) Kul!!! Med mig hem fick jag 2 BH'ar, 3 par trosor, 1 klänning som var så jäääääääääävla snygg, 1 par träningsbyxor, 1 tränings t-shirt. Vilket jag verkligen behövde så jag var riktigt nöjd över mina köp faktiskt :) Kvällen avslutade vi hos Pallon med lite Bigbrother maraton! Så jävla mobbade musar men ja jävlar vad vi garvar när vi gör sånt som vi är bäst på hahhahahaha!

Nu ska jag slänga på något så jag kan visstas ute i verkligheten, dax att rasta pärlan känner jag ;) e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0