101110

Hej kära blogg.
Imorse när jag vaknade trodde jag allt med denhär snön bara var en dröm. Men så var det inte, visst har dom plogat nu och det ser ut som en gatan här utanför igen haha. Tycker synd om min andra halva som fick gå till jobbet idag. Jag ska snart knata ner i tvättstugan och slänga in lite tvätt. Kom nyss på att jag INTE har ett enda par skor som kan vistas i snö. Mamma värgrar ju svara oxå så just nu kan jag inte ens gå ut..tänker inte göra som igår, hade converse på mig så resten kan ni ju lista ut själva...........men är rädd för att jag måste sätta på mig nå skitskor för idag ska vi träna.
Jag vill inte ens veta hur många som åkte av vägen igår. En bil gjorde det iaf framför ögonen på mig och fyfannnn.

Idag är det btw bara 10 dagar kvar ;) 
 


HEJPA/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0