281110 / 1 Advent

Shit, det snöar så mycket att jag tror vi kommer snöa in snart. Vaknade för cirkus 1 timme sedan efter allt intag igår låg jag i matkoma, kunde inte röra mig. Hade inte någon direkt uppfattning om tiden men tror jag somna innan 24 iaf men ska inte sitta här o ljuga haha! Bortsett från allt käk igår så var vi på 1 års kalas hos Theo, där var det fullt hus när vi kom. Massa småknoddar, fika o presenter. Jag hade riktigt skoj :) Justja, vi var ner på stan en sväng oxo, vaknade sent som fan så det blev bara en snabbis för att köpa presenter till prinsen. Som sagt bestod resten av dagen att äta. Gött!

Åter till Fredagen, tänkte slänga upp lite bilder oxo. Vi hade så sjukt kul, fattar inte hur sjuka våra jobbakompisar är. Alla är stört sköna på olika sett, ingen är lik den andra. Vi rockade fett, hoppas alla hade like skoj som vi!









Nu ska jag fixa till mig lite innan jag väcker dom andra, idag är det mycket som står på schemat. Kommer bla få släpa trasiga cykeln i detta väder hem till gryta för att få den lagad medan jag snor bilen. Vi ska STORhandla, ska köpa mat för hela lönen haha, går det? får det plats? Plus att vi ska köpa massa julpynt, 1 advent och allting. Här ska det bli fint :) Som om inte det vore nog? Vi ska hinna allt detta innan 16, fotbollsträningen börjar 16.30. Undra om det blir nå? Hoppas det iaf! Ha en trevlig dag allihopa, Kiss e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0