Dagens!







Innan jag sticker iväg o gör stan med Bigsis så slänger jag upp en "dagens", jag tog bort blixten på kameran, därav den dåliga kvaliten på bilderna men jag gillar som sagt bilderna så :

 Grå & stickat tröja / kardigan från förra året, H&M.

Sjal, mössa + vantar som ej syns på bilden är köpta på Åhléns för några veckor sen.

Stövlarna är från skopunkten, förra årets modell, finns EXAKT likadana i år!

Jackan är grå, från Stadium. Även den är förra årets modell och jag bokstavligt talat älskar den,

så sjukt fräsch färg att jag tror den får vara med i år igen. Om jag inte hittar något ännu saftigare :p

Det vågiga håret har jag fått genom att sova med an UTÅTbakad fläta inatt.


Dax att dra, hörs senare i guess. Efter äventyret och hård träning.
e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0