Hej bloggen.

Idag är det en alldeles underbar dag. Solen skiner och jag mår så jäkla bra då haha.
Har redan varit iväg och gymmat och storstädat hela lägenheten. Snart ska jag ta mig till Hökåsen för att hälsa på min familj samt äta lite mat. :):)

Idag är jag ledig, och då bestämmer jag alltid att jag ska sova så länge men ÄNDÅ vaknar man runt 8 första gången............suck.
Halvan ska iväg och jobba 17-22 idag. Fan stackarn det är sjukt kallt om kvällarna så hoppas hon är brededd på det. En annan hoppar in på nya schemat imorgon och jag ska säga er att det är JÄVLIGT soft :D så jävla bra. Är typ ledig varje helg <3<3<3<3

Nu håller mina kära vänner på hoppar ur skinnet här, dom är så ivriga..(handlar såklart om mat).
Jag vet att vi inte skrev igår men varken orken eller viljan fanns haha. Jag slutade 21 och va helt slut efter det helt enkelt. Kan iaf tala om för er attt fotbollen hoppat igång igen :D nu jävlar kör vi. DM nästa! ;)

Nu måste jag sticka!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0