Helt slut!

Tyvärr måste vi säga äntligen, alla gäster har gått och vi är verkligen helt slut. Mallan har precis tagit disken, tänkte daska upp lite bilder från Malin's kalas innan vi beger oss ut på en lång lång kvällspromenad. Efter alla kakor o glass kan det behövas en rejäl sådan känner vi :P














Btw. Så blev det inge stan för mig idag, jag däckade o syrran sov hur länge som helst. Jag tänkte gå till frisksi o köra ett pass, sola först men var då tvungen att ta ut pengar. Tror ni att det gick? NEJ! Ärligt talat så spelar dom större makterna mig ett stort spratt denna dag haha, jag kunde varken ta ut pengar eller handla på kortet. Det var tydligen nå knas med Swedbank, flera som haft samma problem sa han i kassan. Jag blev ju inte mindre arg för det, fick stå i skallbergscentrum o koka av ilska innan min räddare i nöden(Mallan) kom med lösa pengar. Dock blev det ingen träning men sola hann vi med innan gästerna kom så nu är man rödare än gud vet vad haha :P Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0