Mallan 20 bast den 20 November!








Mallan's dag idag, hennes tur att basta 20. Fan vad hon är bra, jag älskar henne men det vet hon :) Grattis tuuuuuuuuusen gånger om min bästa vän!

Btw, Så har vi vart vakna sen 8. Pga av min present till Mallan så för vi tvungna att duscha o fixa oss innan vi kunde bege oss ner mot stan till prick 10, Mallan köpte outfiten till ikväll och kl, 11 var vi på Hair&Fashion. Malin fick klippa sig o plocka ögonbrynen medan jag blev stylad :P Var meningen att hon skulle bli stylad oxo men det blev visst inte så haha!
Mina lockar absolut inte lika snygga nu som när dom var nygjorda vilket är ganska logiskt plus dethär jäkla vädret. Å andra sidan har vi vart runt till både Ica Maxi & Systemet så det blir att putsa till skallen typ varje kvart, ska man vara fin får man lida pin :)

Ikväll smäller det oxo för er som inte visste det, till er som inte är bjudna, synd för er. Det kan bli en av dom skönaste festerna någonsin bara så ni vet. Tur att jag vet exakt vilka jag vill ha hos oss och inte :) Ha en trevlig lördag, ikväll kör vi på "Fullt medvetslös" och det var grymt länge sen jag sa det! Peace out. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0